torstaina, lokakuuta 30, 2008

Ennakkoraportti

Kuukausiliitteen Sielu ja ruumis -klassikko: Remu Aaltonen. Minusta tuntuu, että olen linkittänyt jutun aiemminkin. Onneksi en lähtenyt Grus grus - anniskelupaikkaan, sillä neljännen jälkeen en enää muistanut nimiä, lukuja, Donington Parkin sijaintia, enkä varsinkaan läsnäolijoiden työpaikkoja. Onneksi kaikki oli jo tuossa vaiheessa ohi, ja onneksi tuosta nolosta unohtelusta myös muistutettiin. Ryömin kolooni hyvissä ajoin häpeämään. Heräsin tietenkin humalassa.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Samuel Beckett on antanut tälläisen elämänohjeen: "Epäonnistu, epäonnistu uudestaan, epäonnistu paremmin". Tällä neuvolla minä sain tehtyä mm. gradun loppuun.

Tää on tätä. Parit mokat olen ehtiny tehä jo tälle päivälle ja luultavasti lisää on tulossa, mutta kun ittensä kanssa on elettävä, niin eipä sitä voi muuta ku mokailla. Helpompaa toki olis jos sitä olis joku muu, aina välillä.

Ja tuosta asiasta ihmisten ammatit, niin ehkä olit vain niin jo tulevassa kiinni, työpaikat ja ammatit vaihtuu vähän väliä, mitenpä niistä nyt niin voi tarkkaa lukua pitää.

t.Inksu

Anonyymi kirjoitti...

Ihan rehellisessä kännissä minä olin, en paljoa siinä ammattiemme tulavaisuutta tai nykyisyyttä ajatellut.

Kiitos kuitenkin - ja anteeksi:)

Top-5

Grand Hotel Tammer Fit Wok (Verkatehtaankadulla) Laiska käveleminen  Päiväunet Ekstra-luokka (VR) Mitä vanhemmaksi tulen, sitä tiiviimmin ol...