maanantaina, huhtikuuta 12, 2010

Uusvanha yritys

"Levy-yhtiö tekee sopimuksen vaikkapa iltapäivälehden kanssa, jolloin tuoretta levyä myydään lukuelämyksen ohessa. Tai päinvastoin." Lähde.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ei ihme jos levykauppiailla alkaa alahuuli väpättää kun levy-yhtiöt ovat keksineet tavan jakaa levyt, joita myytäisiin joka tapauksessa ilman perinteistä jakeluorganisaatiota. Aika nerokasta oikeastaan.

Keksin tähän asiaan hyvän terapian. Katsokaapa elokuva High fidelity. Siinä on esitetty syvästi vastenmielisiä levykauppiaita, joita kestäisi ehkä kaksi sekuntia turpaan vetämättä (varsinkin se kiljuva läski, hyi saatana!). Ei ehkä vastaa todellisuutta, mutta auttaa kestämään tilanteen.

kymysys kirjoitti...

MIkä ihme sinua vaivaa?

Anonyymi kirjoitti...

Jaa-a, olen kai kyllästynyt. Silloin pitäisi tietenkin olla omissa oloissaan eikä skitsahdella julkisesti.

Top-5

G Livelab Tampere Skotlantilainen meininki Kate Bushin musiikki Tarot-korttien estetiikka Henkilökohtainen vuosikello Odottelen hotellihuone...