perjantaina, helmikuuta 08, 2008

Race With The Devil


4 kommenttia:

JahRelainen kirjoitti...

Teppojen kamaa.
Tepoillahan on sitä varten tollaset isot lökäpöksyt jalassa et niihin mahtuu vaipat.
Toi oli sit muuten vanha punkkareitten keksimä juttu, ihan tällasta eteläsuomalaista kulttuurihistoriallista knobbitietoutta.

Anonyymi kirjoitti...

Miksi muuten tepot ja punkit olivat napit vastakkain 80-taitteessa?

Sosiologisia ja sosiaalipsykologisia selityksiä varmasti piisaa.

Poikakuoro-blogissa on sivuttu joskus myös punk-huumoria. 21.12.2005:

Ihmelapsen jäämistöstä

Ohessa veljeni (s. 1973) säveltämä ja sanoittama punk-kappale noin vuodelta 1980. Lauletaan Pelle Miljoonan äänellä. Toistetaan tarpeellisen monta kertaa.

Mää oon kova ilmestys,
Maapallo räjähtää.
Ja jätkät pitkin poikin
lentää.

30.9.2006:

Punkkarin pinna kiristyy

Keski-ikäiset ovat mestareita. He päättävät, koska muut ovat heitä nuorempia. Loput ovat puolustuskyvyttömiä vanhuksia. Nuorilla ei ole rahaa, joillakin vanhuksilla on. Ainakin kolikoita.

"ei oo totta että olen ruma koska mulla ei ole varaa pukeutua niinkuin rikkaiden kakarat jotka mulle nauravat vaatteitani pilkkaavat mut silti en oo ruma tajuutsä maailma

Olen kaunis olen rohkea olen vapaa syntynyt voittamaan

Olet kaunis olet rohkea olet vapaa syntynyt voittamaan

Miksei kukaan voi ymmärtää että joskus nuoruus tekee kipeää miksei kukaan voi hyväksyä että mäkin saatan jotain ymmärtää"

Säv. san. Tommi Ivalosta (13 v.)

JahRelainen kirjoitti...

Kato Punklandia dokumentteja Yle Teemalta niin käsität miksi Tepot ja Punkit ottivat yhteen.

Anonyymi kirjoitti...

En ehdi, kerro sitten huomenna.

Top-5

Grand Hotel Tammer Fit Wok (Verkatehtaankadulla) Laiska käveleminen  Päiväunet Ekstra-luokka (VR) Mitä vanhemmaksi tulen, sitä tiiviimmin ol...