lauantaina, syyskuuta 30, 2006

Punkkarin pinna kiristyy

Keski-ikäiset ovat mestareita. He päättävät, koska muut ovat heitä nuorempia. Loput ovat puolustuskyvyttömiä vanhuksia. Nuorilla ei ole rahaa, joillakin vanhuksilla on. Ainakin kolikoita.

ei oo totta että olen ruma koska mulla ei ole varaa pukeutua niinkuin rikkaiden kakarat jotka mulle nauravat vaatteitani pilkkaavat mut silti en oo ruma tajuutsä maailma

Olen kaunis olen rohkea olen vapaa syntynyt voittamaan

Olet kaunis olet rohkea olet vapaa syntynyt voittamaan

Miksei kukaan voi ymmärtää että joskus nuoruus tekee kipeää miksei kukaan voi hyväksyä että mäkin saatan jotain ymmärtää

Säv. san. Tommi Ivalosta (13 v.)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Inarista!

Mackan kirjoitti...

Anteeksi.

Jackie Chan 70 vuotta

 Onneksi olkoon Jackie Chan 成龍 ! Jackien stuntit top-10 .