Niin on. Kannatti nähdä paljon vaivaa; silmät verestäen ja laadukkaasta yöunesta tinkien. Jos joku joukkue ihmettelee tai jotakuta itkettää, voin toki perustella.
Ei itketä, mutta kyyneleitä kyllä valuu silmistä ja avokonttorin sermin takana joku ärähtelee että "teeppä töitäkin siellä". Varsin tasokas kollaasi dynaamisesta musa-liigastamme. Nyt tiedän myös mitä tehdä niille kaikille rikkinäisille farkuilleni kunhan kesä koittaa! Kiitos tästä.
Kiinnostava tuo Scalextrickin rata. Poikasena monien kokeilujen jälkeen tulimme siihen tulokseen, että symmetrinen kahdeksikko oli ainoa niin molempien kisailijoiden suhteen tasa-arvoinen rata, ettei siitä tullut riitaa.
Toisaalta kyllä huomasimme, että sillalta mutkaan laskeutuva auto pysyi keskimäärin huonommin radalla kuin sillan alta nouseva. Ovaali jossa suorilla vaihdetaan kaistaa on tietenkin yksi, itse asiassa kai tasapuolisempi kuin kahdeksikko.
Voikohan kommentti mennä enää kauemmaksi aiheesta?
6 kommenttia:
Pretty accurate so far! Loistavaa! =)
Niin on. Kannatti nähdä paljon vaivaa; silmät verestäen ja laadukkaasta yöunesta tinkien. Jos joku joukkue ihmettelee tai jotakuta itkettää, voin toki perustella.
Tuo Hupakot on erityisen mainio. :D
Reeetta said...
Ei itketä, mutta kyyneleitä kyllä valuu silmistä ja avokonttorin sermin takana joku ärähtelee että "teeppä töitäkin siellä". Varsin tasokas kollaasi dynaamisesta musa-liigastamme. Nyt tiedän myös mitä tehdä niille kaikille rikkinäisille farkuilleni kunhan kesä koittaa! Kiitos tästä.
Juu aikas loistavia oli. :D
Kyynel tuli silmään, mutta vain nostalgiamielessä. Taidankin tästä lähtä kaivamaan vanhan Scalextrickin kätköistään.
Täällä voi treenata: Bilbanan!
(Ei siis suinkaan "autobanaani", vaan "autorata")
Kiinnostava tuo Scalextrickin rata. Poikasena monien kokeilujen jälkeen tulimme siihen tulokseen, että symmetrinen kahdeksikko oli ainoa niin molempien kisailijoiden suhteen tasa-arvoinen rata, ettei siitä tullut riitaa.
Toisaalta kyllä huomasimme, että sillalta mutkaan laskeutuva auto pysyi keskimäärin huonommin radalla kuin sillan alta nouseva. Ovaali jossa suorilla vaihdetaan kaistaa on tietenkin yksi, itse asiassa kai tasapuolisempi kuin kahdeksikko.
Voikohan kommentti mennä enää kauemmaksi aiheesta?
Lähetä kommentti