torstaina, syyskuuta 17, 2009

Hear My Train a Comin'



Näin flunssakuumehöyryistä unta. Vihreät valot, stage vihreän savun peitossa. Savusta nousi esiin siluetti joka läheni ja samassa alkoi VoodooChile:n alku soida ja koko bändi (experience, ehkä) alkoi hahmottua....

Heräsin onneni kukkuloilla tuosta unesta. Kunnes tajusin kaiken olleen vain unta.
Hei Jimi! Jos tuut sieltä yläkerrasta tänne vetämään ton keikan josta näin näkyjä niin saat kaikki mun levyt+stereot, kitarat+styget ja puolenvuoden palkan. Kuulitko? HÄ?

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hä? Onko Jimi junantuoma?
Minäkin haluaisin nähdä hereillä ne Grateful Deadin -74 ja -83 keikat, missä olin ja juttelin Phil Leshin kanssa (sillä 1974 Winterlandin keikalla siis). Ja kanssa sen Ramonesin ja Clashin yhteiskeikan, missä kompastuin Dee Deen bassoon.
Koita parantua.

JahRelainen kirjoitti...

On on, kaikki hyvät jutut on muualta tuotuja. Kuten pitsa, regee, rock'n'roll, farkkurotsit ja prätkäbuutsit, maastopyörät, norppasähkö ja vodka.

Henkan kuva on otettu unikamerallani jota olen vuosia kehitellyt. Kuten huomaat pientä hiomista vaaditaan että kuvat saadaan vielä väreissä. Seuraavaksi kehittelen ajatustenlukukoneen, pitäisi olla helppoa koska vihdoin ja viimein olen omia ajatuksiani oppinut lukemaan ja hiukan jopa ymmärtämään.

mackan kirjoitti...

Minä olen tavannut Jimmy Pagen ja Robert Plantin.

Hanskajalka vinkkasi, että Robert asuu Lentävänniemessä eräässä kerrostalossa. Herrasmiehenä päästi sisälle ja kertoi hauskoja juttuja Zep-ajoista.

Jimmyn kotona myöhemmin vallitsi pimeä tunnelma. Sisustus oli raskasta, huoneisto valtava. Myös hän oli kohtelilas, mutta etäinen.

Anonyymi kirjoitti...

Minä olen kiertänyt Lappia isolla jenkkiraudalla Glenn Gouldin kyydissä. Jossain tundralla oli tienvieressä pieni mökki, jossa pikkuinen mummo (varmaan saamelainen) myi juustoa, jota teki polkemalla poronmaitoa paljain jaloin (siis samalla tavalla kuin viinirypäleitä poljettiin aikanaan). Gould halusi väkisin ostaa juustoa vaikka minusta se vaikutti vähän epäilyttävältä. Näin tämän unen yli vuosikymmentä ennen kuin muutin Lappiin.

Anonyymi kirjoitti...

Vuonna 2000 tapasin Arktikumissa 70-80 -lukujen taitteen Jerry Garcian. Unessa Jerry sanoi minulle jotain järkevää. Jälkeenpäin sain unesta ihan pätevän tulkinnan, joka toivottavasti on jossain tallessa.

Top-5

1. Mustikat ja vaniljakastike 2. Discografioiden kuuntelu 3. Tampere 4. Kevät 5. Alut Pitkästä aikaa. Innostuin kirjoittamaan, kun kaverini ...