perjantaina, maaliskuuta 14, 2008

Pellen punk-filosofiaa

Pelle Miljoonaa haastatellaan tämän päivän Metro-lehdessä. Lehti on kai netissäkin, mutta hankalasti pdf-muodossa. Pari valikoitua pätkää.

- Jotenkin mä olen saanut sen leiman otsaan, että se on ihan sama mitä mä teen niin se on aina punk. Mutta sehän on ihan helvetin okei. Punkin alkuperäinen ideahan oli, että se sisältää kaiken, Pelle sanoo.


Miten dokumentin Akupunktion poikien kaltaiset nykypunkkarit suhtautuvat sinuun? Arvostavatko he perinteitä?

- Ei, kyllä ne pitää mua täysin vaarina, niinkuin mä olenkin, hehheh. Nykypunkkareilla on ihan oma juttunsa. Mutta tietääkö ne itsekään mikä se on? Sitähän se punk on, ei sitä voi määritellä.

Sinua saa siis kutsua punk-vaariksi.

- Kyllä saa. Mua saa sanoa miksi vaan.

Ei kommentteja:

Top-5

Grand Hotel Tammer Fit Wok (Verkatehtaankadulla) Laiska käveleminen  Päiväunet Ekstra-luokka (VR) Mitä vanhemmaksi tulen, sitä tiiviimmin ol...