torstaina, huhtikuuta 02, 2015

Mistä kana kusee?

Huh! Ekat biitit ko alako, nii mä olin, että ei saatana, nyt jysähti...sit mä olin, että ei vittu voi olla. Sit mä olin, että ei helevetti, kyllä se niinkö jumalauta vittusaatanaperkele on. Kunkku Kendrickin uus, eikä ees aprillipila. On se saatana kova.

Vuoden kovin räppibiisi on tässä. Kovempaa ei vain voi tulla enää. Ei voi. Videolla on sinistä ja punaista ja Kendrickin päällä sinistä, takana punaista. Sanoitusten syvyyttä voitte opiskella genius.comissa, mikäli kiinnostaa.

1 kommentti:

Mikkovee kirjoitti...

Ja jos ihmettelette, miksi mahdollisesti tuntemanne räppipäät hehkuttavat tätä biisiä vielä pääsiäisen jälkeenkin, niin menkää tuonne genius.comiin. Näissä laineissa riittää pureskeltavaa, kun viittauksia vilisee joka suuntaan ja joka lainista saa genressä sisällä oleva irti ainakin kaksi assosiaatiota, ellei enemmän.

Top-5

1. Perjantai 2. Piimä ja näkkileipä 3. Ilta-aurinko 4. Hiljaisuus 5. Olut (alkoholiton) Minulle kelpaa alkoholiton olut, myös kaikkein halvi...